måndag 22 oktober 2012

som en svamp... och en hamster

Just nu går jag mest och väntar. Väntar och suger åt mig en massa information om Brighton, England och annat matnyttigt. Jag är lite som en svamp just nu faktiskt.

Och sen är jag en hamster också. Jag hamstrar minnen och upplevelser, roliga dagar med vänner, bokträffar och te-stunder.

Snart förändras allt och vissa dagar, för det mesta, tänker jag att jag är redo. Men självklart ska ångesten hitta sin väg in i mina finaste drömmar, och ibland stannar den kvar längre än jag har lust med.

Smart citat från smart person:

“Change will not come if we wait for some other person, or if we wait for some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek.”
Barack Obama

Så måste jag tänka, the time is now and everything will be alright.

Klart slut och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)