torsdag 18 oktober 2012

Båtmässan 2013!!!

Idag fick jag papperna från CSN, som EF varit så snälla att fylla i åt mig på förhand, så jag behöver bara läsa igenom och skriva under! Och när jag satt där och läste så ser jag... att jag kommer ha holiday mellan 9 och 24 mars!!! VILKET BETYDER ATT JAG KAN ÅKA HEM TILL SVERIGE OCH GÅ PÅ BÅTMÄSSAN MED PAPPA PÅ MIN FÖDELSEDAG (10 mars you know)!!! Jag har varit lite ledsen över att behöva bryta den snart 6 år långa tradition som pappa och jag har, att vi åker till Stockholm och går på båtmässan varje år. Det brukar oftast sammanfalla med min födelsedag dessutom, vilket har gjort det ännu roligare.

Men jag kommer inte behöva bryta nån tradition, i alla fall inte den här! Jag är överlycklig och har gått runt med ett stort och fånigt leende sen i morse. Oh Happy Day :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)