tisdag 30 oktober 2012

Life could be a dream

 Sh Boom!
Jag lyssnar på bra musik och Nicole och Ludwig ligger på gullar sig med varandra...

Igår gav jag dem en kväll för sig själv (jag gick på bio SJÄLV och fick en enorm självständighetskick) och hur använder de den?! Jo genom att PRATA med varandra hela tiden! What's the deal liksom?! Måste man fixa allting själv... nä vänta, stryk det sista.

Kände för lite fina citat och så hittade jag detta på Goodreads:

"I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to belive that a every few times in your life, if your were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge togehter."  
― Lisa Kleypas, Blue-Eyed Devil

1 kommentar:

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)