tisdag 30 oktober 2012

efter några dagars bloggtystnad

I Stockholm pratade jag länge med Johanna om Brighton, de har varit där flera gånger eftersom Andrzejs dotter bor där (henne skypade vi med lite, hon är en jättemysig person). Känns bra att jag halvkänner en person redan innan jag kommer dit, även om det kanske är lite fusk. Men om något (gud förbjude) skulle hända eller gå fel, så har jag någon att vända mig till, vilket känns bra. Min mor, som tycker att det är väldigt läskigt att jag ska vara utomlands i ett halvår tycker att det är super.


Jag fick följa med Andrzej upp i ett höghus, där han gör ett fotojobb

Nu är jag i Linköping, hos Nicole och Ludwig, äter Merci-choklad och diskuterar framtiden. För jag måste ju ha något att återvända till efter England, jag måste ha en plan. Och en plan, det har jag: Komma hem från England- Flytta till Norrköping och läsa KSM på Liu! Kort och koncis plan.

Så nu ska jag fara till Norrköping och kolla in staden, smyga runt på Campus och imorgon ska jag skugga en student! Spännande spännande^^

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)