tisdag 2 oktober 2012

Det jag kommer att sakna

Igår var det lyan, aka bokcirkeln Läselyan. Vi fikade, pratade böcker och myste med Fias hembakade muffins :)

Det kommer jag verkligen sakna i England. Att kunna sitta i det lilla rummet på Biblioteket med tjejerna, dricka te, äta popcorn och diskutera alla möjliga tokiga saker.

Resten av kvällen spenderades med Maja. Jag fick se när hon brainstormade fram en idé till en tröja (typ tröja, vet inte riktigt vad det heter) och springa runt i rummet och prata om en massa saker som jag inte alls förstår mig på (hon har gått Mode-Textildesign så det mesta handlade om sömmar och dragkejor som inte skulle synas, men ändå, det var svåra ord hon använde). Henne kommer jag verkligen sakna, älskade mysiga Maja som jag kan sitta och dricka te med och som delar min syn på humor (med dålig humor har man roligt oftare).
Hon fick även en present jag hade med mig från Tyskland. Jag tänker inte berätta vad det var, men så här mycket säger jag: April ser jäkligt bra ut nästa år!

Jag kommer sakna dig ängeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)