onsdag 3 oktober 2012

På knä i jorden

För ett timma sedan stod jag på knä i jorden och grävde ner en slang som snart ska göra så att ännu en i byn får snabbare internet. Jag kan ju säga att min familj står ganska långt ner på listan, eftersom vi bor längst bort... Jippi jag får vänta ännu ett år med hackigt internet, vilken tur jag har! Så när jag kommer tillbaka från England, ungefär då kommer det vara klart.

England... jag dagdrömmer mig bort och undrar hur det kommer vara. Jag vet att jag inte borde tänka FÖR mycket kring det, för jag vill inte bli besviken. Men ärligt talat, jag ska vara i Brighton i ett halvår (även kallat "ett vegetariskt matmecka"och London-by-the-sea). Det kan inte gå fel liksom!


Det är dag ett på min detoxperiod och jag sitter och försöker peta i mig en tomat/morot/bön/lins-röra. Om det inte hade varit för bönorna hade jag nog tyckt om den. Men när jag ser de där småklumparna simma runt i krossade tomater och riven morot, då känner jag mig inte så pepp på lunch.

Blä för bönor kort sagt. Men jag antar att de också har rätt att finnas.

Jag ska även dricka väldigt mycket under detoxen och det funkar hittills helt okej, te i massor och mängder av vattenglas. Snacka om att jag kommer springa på toa i eftermiddag! Nej, ursäkta, det vill ni inte veta. Förlåt för min överentusiastiska vilja att dela med mig av mina upplevelser. Det går nog över. Hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)