torsdag 4 oktober 2012

Packlista England 2013

Är jag konstig som vill börja packa redan nu? Jag har ju en packlista, som är halvklar. Vill ni se den? Inte? Då tänker jag vara jobbig och lägga upp den ändå.

Så här ser den ut hittills, antalet plagg är uppskattat och kommer säkert ändras:

  • 3 Par jeans
  • 4 kjolar
  • Alla strumpbyxor strumpbyxor (de går ju åt så fort, en hinner ju knappt ta på sig ett par innan de gått sönder!)
  • 4 leggins
  • 5 t-shirts
  • 3 långärmade
  • 5 linnen
  • 2 tjocktröjor
  • 2 skjorts
  • 1 par träningsbyxor (eller kanske två... kan inte bestämma mig)
  • 2 träningströjor
  • Alla bh:ar och trosor jag har! (Bh:ar är så jäkla dyrt så jag hoppas jag slipper köpa nån ny)
  • 1 tränings bh
  • Några sockar
  • Badkläder (jag ska ju ändå bo i en hamnstad, då måste jag ju bada!)
  • 2 klänningar
  • Sovtröja
  • Vinterjacka
  • Vårjacka
  • Kavaj
  • Vantar+mössa (det får bli ett frågetecken här, för jag har inte bestämt mig)
  • Gummistövlar?! Behöver man det när man ska vara i regniga England i ett halvår? Ingen aning, det får bli ett ? här också.
  • ...
Som sagt, den är halvklar. Jag har ingen aning om det kommer få plats i resväskan. Förmodligen inte. Dessutom ska jag ju ha en nessesär också! Oh crap hur ska detta gå?!

1 kommentar:

  1. köp en resväska med fyra hjul, jag lovar du kommer älska det!

    SvaraRadera

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)