torsdag 24 januari 2013

Lite korta uppdateringar

Okej, vad nytt sen sist... Vädret fortsätter ställa till det för lokaltrafiken, min lärare är snygg, Oxfordresan har blivit flyttad till nästa lördag.

Jag har hur kul som helst med de nya tjejerna, Cam och Steffanie! Igår skrattade vi, drack te och såg på en knasig engelsk serie med familjen. Imorgon ska vi gå på en vegetarisk restaurang (Steffani är vegetarian) och sen blir det kanske en pub eller nåt.

Jag fick höra att jag har en "old soul" i veckan. Kan vara för att jag hänger med 26-32åringarna i min klass... Well, they say age is just a number!

Just det, ni ska få se några bilder också, men jag varnar er, de är tagna med min 8 år gamla 2 megapixel kamera... och jag har inte redigerat bilderna... Men förhoppningsvis ser ni vad bilderna föreställer ändå!

 
The timetable for my bus

  Mina böcker och en halväten banan

 Ett klassrum (inte så upphetsande, jag vet, men jag har brist på fantasi igår)

 Hm... ja så här såg det ut genom fönstret i klassrummet.

 The Brighton Eye hehe, känner ingen som har åkt med det...

Electric timetable, där det står att "due to the road conditions, some buses have been cancelled... 
Förtydligande: det är 2 cm snö på vissa ställen! :O

Jag lovar att jag ska försöka ta lite roligare bilder nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)