torsdag 3 januari 2013

Framme

Nu är jag här, i England, Brighton, Peacehaven.

Resan gick jättebra (om man bortser från att jag hade konstant panik). Nej, men när jag landade på Heathrow släppte det mesta och jag var ganska lugn och glad. Tror att det var för att jag sovit lite på planet, för det höll i sig tills jag satt i taxin med de andra EF-studenterna (en svensk kille från Värmland, verkar trevlig). När jag satt där var ångesten på väg tillbaka men då lyckades jag somna igen och när jag vaknade kändes det bättre.

Kom fram välbehållen till värdfamiljen (förmodligen den bästa värdfamiljen en kan ha, de är bara helt underbara och de har fått mig att känna mig så hemma en kan känna sig första natten i ett främmande land).

Nu ska jag sova, så att jag orkar med orienteringen imorgon vid 8.30.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)