måndag 7 januari 2013

Första riktiga skoldagen

Nu har jag haft min första riktiga skoldag, faktiskt riktigt rolig! Fast i slutet, runt 1, var jag helt slut och jag hade inte ätit lunch än. Vi var runt 11 personer i klassen, de flesta verkade riktigt trevliga och vi gjorde en massa olika saker. Temat den är veckan är politik så vi pratade en hel del om det och i slutet av sista lektionen hade vi en debatt om miljön. Men vid det laget var jag så j****a trött att jag inte hade nått att säga. Jag körde Madagaskar metoden de sista 15 minuterna "le och vinka, le och vinka". Fast utan vinkandet.

Ikväll har jag varit helt slut, efter middagen gick jag upp på rummet och la mig en stund för att vila. Skypade lite med familjen och sen med mormor, vilket var mysigt. Jag planerar att åka till mormor några dagar under lovet i mars, (hoppas att hon kan klia mig lite på ryggen också, för det finns ingen här jag kan fråga om det) det är verkligen nära härifrån!

Okej, det får räcka för ikväll.
Goodnight!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt, men du måste ju äta lunch <3

    SvaraRadera
  2. Jag köpte mig en ryggkliare till mig själv i julklapp :)// Erica

    SvaraRadera

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)