onsdag 16 januari 2013

Ett litet livstecken

Jag lever och har hälsan! I morse hade Jack Frost varit här och lagt lite frost på gräsmattan. Men ingen snö.

Jag hade två lektioner idag, med underbara Rufus Cotton! Han berättade sin livshistoria typ, svor en hel del och bjöd verkligen på sig själv. Han är helt klart min favoritlärare so far, även om Mark Whale också är bra. Få se, vad har jag mer gjort. Right, jag och Camille (en av de nya tjejerna i huset) och hennes kompis Lucia gick en sväng på stan. Jag funderar på att fixa internet till min mobil, och då ingår 300 min samtal och 3000 sms i The UK. Det kostar  bara £15 i månaden och det är inget abonemang så det är bara att fylla på månad för månad, om jag fortfarande vill ha det, vilket gör att jag kan testa det en månad och om jag inte gillar det... that's okay!

Efter rundturen på stan satt vi på stranden och glassade, såg solen gå ner och pratade om den engelska maten (som inte imponerar särskilt stort).

Ja. det var min dag det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)