lördag 19 januari 2013

Funderingar

Sitter just nu med Umeå Te från Tehörnan och försöker bestämma om jag orkar gå på bio i eftermiddag. En av studenterna i huset vill gå och se The Impossible och även om den verkar jättebra så måste jag tänka lite ekonomiskt också. Jag var på bio förra veckan och en behöver ju inte överdriva med kostnaderna.

Så nej, ingen bio för mig idag. Jag är fortfarande helt slut från i morse så det är nog lika bra. Ibland är det inte roligt att vara tjej, särskilt inte när du i tre timmar ligger i sängen och vrider dig krampaktigt i i magsmärtor!

Jag har nyss lyssnat på riktiga skräckhistorier om olika värdfamiljer och hur EF hanterat det hela! Fy skäms EF säger jag bara. Smutsiga hus, lite mat, och konstiga kostnader för att byta värdfamilj! Börjar undra vilken sorts organisation EF är egentligen? Men jag känner verkligen vilken tur jag har haft! Världens bästa värdfamilj och riktigt bra lärare. Min erfarenhet hittills har varit jättebra och har trivs verkligen här så jag har ingenting att klaga på men när jag hör de här andra historierna... jaja, inget att göra nåt åt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)