måndag 19 november 2012

Oj oj oj vilken helg. Tim och jag vandrade upp till en grotta och pinsamt nog hamnade jag på efterkälken (det var för sjutton jättejobbigt). Det slutade med att Tim erbjöd sig bära mig väska xD Så genant att min 10 åriga bror var tvungen att bära den stora och tunga utflycksväskan!

Förra veckan fick jag månadsmejlet från EF. Den innehöll inte så jättemycket intressant, lite om csn ,att de hoppades att jag fortfarande såg fram emot resan och att det bara är att höra av sig om jag har några frågor. Och juste, den här videon (kan inte fatta att jag missat den tidigare, jag som suttit på youtube i flera timmar och skrivit in EF och Brighton.


Nu sitter jag med csn papper som ska skrivas under och skickas in. Det känns inte bra att ta ett stort lån för 6 månader. De pengar jag ska söka hade jag kunnat klara mig på längre om jag hade pluggat i Sverige...men samtidigt, det är England! Jag ska få vara där i ett HALVÅR! Och erfarenheterna, språket, vännerna och chansen att utvecklas... Det är värt pengarna! Annars skulle jag bara sitta hemma i ett halvår till, och vilken nytta skulle det göra?

Nej, England it is!

1 kommentar:

  1. härligt, tänk positivt! taggar redan mitt besök, hehe :P

    SvaraRadera

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)