torsdag 8 november 2012

Days like this

Såna här dagar tycker jag inte om. Dagar då min mage pirrar FÖR MYCKET, då jag har en ångestklump i halsen och hjärtat pumpar lite för snabbt.

Såna här dagar är jag mest rädd för att fara. Det är så stort och nytt och skrämmande. Och jag kommer att göra resan helt själv. And that scares the shit out of me.

Såna här dagar tycker jag inte alls om. Inte det minsta.

Det är nu jag ska lista alla anledningar till att åka

  • Det blir ett otroligt äventyr, och även om det känns länge så är det faktiskt bara 6 månader av hela mitt liv
  • Att få utveckla min engelska i England, it's like, c'mon! Once in a lifetime. Och jag skulle allting ångra det om jag inte åkte.
  • Brighton verkar vara en helmysig stad, ett bohemiskt, gayvänligt och london-nära vegetariskt matmecka!
  • Jag kommer att träffa en massa nya människor.
Jag kommer att åka, there's no turning back now. Och om jag får akut, oåterkallerlig hemlängtan, så ligger faktiskt Sverige inte sååå långt bort!

“We should all start to live before we get too old. Fear is stupid. So are regrets.”
Marilyn Monroe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)