lördag 24 november 2012

Igår fick jag CSNpapper.... och det står fel summa!!!! Det saknas 15 000 kr och även om en del av mig tycker att det skulle kännas skönt att ta ett mindre lån så vet jag att jag inte kan lägga ut de pengarna själv. Så på måndag måste jag ringa till EF och se om det går att fixa.

Just nu är det enda skälet jag har att tveka. CSN lånet, som en får dras med tills en dör. Allt annat har jag klarat upp, mitt rum håller på att packas ihop (en väldigt psykologisk förberedande handling) och det mesta som jag funderade över tidigare är uppklarat. Nu är det bara några saker kvar, och dem kan jag räkna på en hand.

Men CSN lånet. Jippi alltså... not! Jag vet att det kommer att vara värt det (eller det intalar jag mig själv). Det här är något jag verkligen vill göra, och något jag måste göra, för min egen skull. Som tur är ska jag inte ta ett fullstort lån, jag håller nere lånesumman så mycket som möjligt. Och jag får helt enkelt försöka hålla nere kostnaderna i England, samtidigt som jag får ut så mycket som möjligt av resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)