måndag 5 november 2012

8 veckor och 2 dagar

Jag kan räkna veckorna med fingrarna. Nu är det inte lång tid kvar

EF ringde mig i för några dagar sedan, tydligen hade jag glömt skriva under de allmänna villkoren, så onödigt av mig xD

Nu sitter jag på bibblan och väntar på Sabina, min barndomsvän från Östersund. Vi har inte setts sen i somras och vi brukar planera in ett träff innan jul varje år, med heldagar på stan, mys och cafétimmar. Så det ska bli roligt, särskilt som vi planerar att åka på spa i övik imorgon (kan jag behöva, är förskyld och sådär äcklig man blir då).

Vi träffas sällan, eftersom vi bor så långt ifrån varandra, så att jag far till England kommer inte kännas så konstigt för oss, för vi hinner sällan träffas under vårterminen ändå. Trots det känns det jättekul att vi hinner ses innan jag far, hon är min äldsta vän och vi brukade leka Kalle Blomkvist och Ronka Rövardotter hela somrarna. Finfina minnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)