måndag 26 november 2012

Julköttbullar och förrymda båtar

Nu e de jul igen! Jag har stått och trillat köttbullar typ hela dagen (förut en timma då jag letade efter en förrymd båt). Men nu är årets sats av juliga gräddiga köttbullar klar! Jag orkade inte räkna dem men det blev i alla fall över 200... så nu är jag helt slut!

Tanken slog mig, att nästa år vid den här tiden, då står jag i gruppköket på mitt studentboende och steker julköttbullar. Då har jag varit i England i sex månader, flyttat hemifrån en andra gång, och börjat plugga i Norrköping (om inget konstigt händer, typ att jag ändrar mig eller stannar kvar i England). En konstig tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)