lördag 10 november 2012

Dagarna med Sabina

För två dagar sen satte sig Sabina på bussen hem. Vi har haft det så roligt med spa, shopping, fika, film och till och med middag på Invito! Det är härligt att vara med någon som ger energi och positivitet, en blir som lite lättare och livets problem känns mindre. Såna personer ska en ta vara på, de växer inte på träd!

Nu har jag letat i min dator efter bilder på Sabina men knasig som jag är tog jag inga digitala bilder när hon var här, och de enda bilder jag har från i somras är från deras båt. De togs när jag följde med dem på en utflykt en fin sommardag (dagen avslutades med räkfrossa i Norrfällsviken, inte helt fel det heller).  Eftersom jag inte hittar några bättre bilder får de representera hur dagarna med Sabina var: varma (på spa var det varmt iaf, inte så mycket ute dock), mysiga och riktiga energi-kickar!

 
Oh, vilket påminner mig om en till bra sak! Mina sex månader i England kommer att avslutas så påpassligt att jag hinner introducera midsommar för mina studiekamrater, fira det med dem och ändå hinna hem för att njuta av den svenska sommaren! Det känns så himla bra att det bara är 6 månader för då hinner jag fira jul och nyår med familj och vänner i Sverige och jag behöver inte skippa sommaren i Höga Kusten! It's just perfect!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)