söndag 30 december 2012

Väskor packade!

jag har nästan packat klart nu, det är helt otroligt! Några saker är kvar, men de ska tvättas först så det kan jag inte göra nåt åt just nu.

Det blev min stora gröna väska och ett litet handbagage. Måste bara väga den stora väskan så att jag slipper övervikt! Jag får ha 23 kilo i det incheckade bagaget och (hör och häpna) 23 kilo i handbagage! Dessutom får jag ju ha en handväska/laptopväska med mig också... Många väskor det här alltså!

Sommarkläderna ha jag lämnat hemma än så länge, mamma och pappa får helt enkelt skicka dem till mig senare, när jag behöver dem. Och jag får skicka hem vinterjacka och vinterkläderna.

Hm... vad mer... Min förkylning har blivit bättre, om det är någon som är intresserad av det, vilket ju är helt underbart. Men jag börjar fortfarande att blöda näsblod lite titt-och-tätt, inte så bra förstås.

ÅNEEEEJ!!! Nu kom jag på vad jag glömt att packa! Min REGNJACKA! Jag ska till England (regnland), hur tänkte jag när jag inte stoppade ner regnjackan?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)