tisdag 11 december 2012

Avresemöte-check

Igår kväll var det avresemöte på schemat. Det gick bra, jag blev påmind om att jag har ett papper kvar att skicka in. David från EF pratade lite om regler, resan och lite andra småsaker som att England inte har jättevarma hus men att de oftast har internet i alla fall. Såna där saker som är bra att veta alltså.

Sen hade jag trevliga samtal med Maria och på kvällen ramlade jag in på glögg och fika hos Nicole. Och när jag vaknade nu på morgonen läste jag ett fint och peppande mejl från Sabina. Det känns så bra att veta att jag har de vänner jag har; smarta, empatiska och varma. Tack för att ni finns, ni är underbara!

p.s
det är 23 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)