torsdag 6 december 2012

jappjapp avresemötet bokat!

Så nu är avresemötet bokat! Det blir online eftersom jag inte hinner eller kan ta mig ner till Stockholm innan nästa måndag då mötet är.

Det stod att jag skulle skriva upp om jag hade några frågor så jag frågade om det skulle finnas internet hos värdfamiljen. Kändes som ganska viktigt, så att jag kan skypa med familj och vänner :) Får inte tappa kontakten med alla bara för att jag är borta i ett halvår, det är en av de saker jag oroar mig mest för just nu.


“The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.”
― Bob Marley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)