fredag 28 december 2012

FÖRKYLD!

Jag vaknade idag, förkyld!!! Det är hemskt för det värsta skulle ju vara att jag inte hinner bli frisk tills jag far!

Så nu försöker jag allt! Och jag lovar, jag menar ALLT! (sitter med ett glas Rom nu, skulle ha tagit whisky men det smakar ju ännu värre) Jag fattar inte att man kan tycka att detta smakar gott, det bränner i munnen och smakar som nåt en hittar på botten av en sjö xD

Jag fick svar från värdfamiljen idag! Debbie, mamman, verkar jättetrevlig och rolig! Jag ska dela rum med en 24 åring tjej från Venezuela, Sio heter hon. Sen bor det ytterliggare två tjejer i huset, en Barbara som är 18 och en Ako som är 20! Mamma blev jätteglad och sa att jag kommer att få en massa vänner från olika platser i världen (lite förvånad är jag över att hon kom på det nu men bättre sent än aldrig antar jag).

Debbie föder tydligen upp kaniner, och för tillfället har hon 17 stycken! Hunden heter Woody och katten heter Sidney... Det verkar som om det blir fullt hus när jag kommer xD

Men bäst av allt (eller ja, kanske inte bäst, men bra i alla fall) DE HAR INTERNET SOM JAG FÅR LÅNA FÖR £10 I MÅNADEN! Så jag kommer kunna prata med Sverige när jag är "hemma". Gud va konstigt, jag kommer att ha ett nytt hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)