tisdag 18 december 2012

Första avbetalningen är avklarad!

Ja det var inte så roligt att se slantarna försvinna från kontot och ett tag kände jag mig lite deppig över det och undrade om det verkligen är rätt val jag gör. Men sen sa mamma att jag får jobba en massa sen och tjäna stålar. Så jag ryckte upp mig och insåg att hon har rätt! Jag kan inte sitta hemma och hålla i pengarna, en måste ju få ut nåt av livet, uppleva världen och så :)

Igår kväll fick jag det sista kurspaketet innan avresan också! Den innehöll bland annat en studenthandbok, adresslappar till mina resväskor och en avcheckningslista ^^

Det är 18 dagar kvar och nu är jag påväg in på stan för att fika och prata politik med Carolina och Nicole.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)