torsdag 25 juli 2013

Tre månader senare (typ)

Jaaa det har varit lite dött här på bloggen. Det enda jag har att skylla på (om jag ska ha nått att skylla på) är att jag har haft väldigt mycket att göra hela sommaren. Båtar har gått sönder, bilar har gått sönder, hus har målats och fiber har grävts ner. Men jag har aldrig haft tråkigt, och jag har hunnit träffa många kompisar i alla fall! Nicole var här i början och sen Nina. Sabina var i stugan förra veckan och vi hade supertrevligt! IKEA, Gårdsbutiken och Morden i Midsumer stod på schemat.

Sabina och jag hittade en väldigt intressant produkt på apoteket... känner ni för att prova??

 Fibergrävning

Det här bordet ska jag tjyva med mig ner till Norrköping!

Jag har blivit antagen till Universitetet, sökt lägenhet och fått en lägenhet! Det blir på Assessorn, ett ställe som ligger ca 30 minuters gångväg från Campus. Eget pentry och toalett... dock delar jag dusch med "flera andra hyresgäster", som det var så fint beskrivet på hemsidan. 21 kvadrat så folk får gärna komma och hälsa på mig!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)