fredag 12 juli 2013

Nu var det ett tag sen sist, men till mitt försvar så har vi haft väldigt mycket att göra de senaste veckorna. I alla fall så har det hänt en hel del! Båtåkandes, båtar som behövts repareras, bad och gäster!





 Nina var fär och då bakades det cheesecake, badades och sågs på film en hel del. Sen blev det en del joggingturer också, eftersom Nina har blivit lite av en hurtbulle! Det blev dock inte så många bilder, fast jag lyckades fasta på kameran!



En kväll hade vi besök av nån (vem det var kommer jag inte ihåg), men när gästerna farit så var vi för trötta för att laga mat och vädret var superfint, så vi tog bilen in till Pizzerian på Vallen. Det var fler som var pizzasugna, bland annat snubben som körde mamma och pappa på deras bröllopsdag!

"Titta, här kommer vår bröllopsbil!"-Pappa


Jag fick höra sen att det inte var riktigt sant, utan att snubben har två nästan likadana bilar, enda skillnaden var att den här har ingenting att sitta på bak...



Tim tyckte att det var otroligt roligt när han fångade mig på bild den här kvällen... hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)