tisdag 18 juni 2013

härliga sommardagar

De senaste dagarna har varit underbara! Sol sol och åter sol och jag är verkligen helt slut!

Jag försöker vänja mig vid "studentfrukosten", havregrynsgröt. Lyxade till med lingonsylt!


Syrénen har nästan blommat ut nu, men luktar fortfarande gott.


 Min bror och hans kompis fiskade i gummibåten.



 Stackars "Bob" knegar på och pappa nynnar "jag e en fattig bondräng men jag lever ändå..." från Emil i Lönneberga.


 Jag hittade ett paket frysta räkor så det fick bli hett räkfräs med ris.



Det blev dock lite för lite så en fick ta en sillmacka för att stilla den värsta hungern


Dagen avslutades med kvällsdopp i fårhälla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)