onsdag 26 december 2012

God Jul och så vidare

God Jul till alla därute!

Nu är det åtta dagar kvar tills jag far och fjärilarna i magen är fullstora Bulldozers! Och jag har inte börjat packa än! Tvättat har jag gjort men min resväska är i Umeå... Pappa ska upp och jobba imorgon så han ska ta med den och alla mina flyttlådor när han kommer tillbaka. För nu är mitt rum ihoppackat. Mamma tycker det är jobbigt att se men jag bara ler. Det känns som om det har en psykologisk effekt på mig, att ha rummet packat. Nu känns det som om jag inte har nåt kvar, bara att gå framåt.

Jag fick en läslampa av mamma i julklapp! Så nu när jag delar rum med vem det nu blir, så kommer jag kunna läsa på kvällen utan att väcka henne (för jag antar att det blir en tjej).

Taggataggatagga nu ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)