torsdag 1 november 2012

Kärlek vid första ögonkastet

Jag är kär.
I förrgår klav jag av tåget i Norrköping och började vandra. Efter ca 400 meter kom jag fram till strömmen. Sen kunde jag inte sluta stirra! Norrköping känns som staden i mina drömmar:

  1. Den är lagom stor och har alla nödvändiga affärer+ några second hand shops.
  2. Strömmen går igenom och ger mig en känsla av att havet inte är allt för långt bort.
  3. Det finns vackra byggnader ÖVERALLT!
  4. Om jag skulle få storstadsabstinens så ligger Linköping 30 min bort och Stockholm 1 h och 15 min :)
  5. Det finns ett Medly, och de har ett äventyrsbad :O
  6. Säkert nåt mer också men nu kommer jag inte på nåt mer :)
Jag tryckte av ex antal analoga bilder, så vi får väl se om jag hittar nåt sätt att få upp dem på bloggen senare.

Igår åkte jag dit igen och träffade en student som läser tredje året på KSM (kultur samhälle mediegestaltnig). Även om hon inte var super övertygande så ska jag ändå söka dit, och passar det inte så passar det inte, no big deal liksom. Men jag tror att det kan bli riktigt bra och som tjejen sa till mig igår, det blir vad en gör det till. Så nu har jag nåt att se fram emot när jag kommer hem från England :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nämen så roligt att du vill kommentera ^^ Sorry att jag måste kolla om du är robot, men en kan aldrig bli riktigt säker nu för tiden :)